10 faktaa minusta

Monella tutulla ja tuntemattomalla on varmasti muodostunut jo somen perusteella jonkinlainen käsitys minusta, mutta ajattelin että ois kiva tehdä postaus jossa on 10 faktaa minusta. Lähipiiri ja kaverit varmaan suurimman osan tietää mutta saattaa tässä olla teillekin jotain uutta.



1. Mun musiikkimaku on todella laaja. Vuosia takaperin kuuntelin lähinnä suomiräppiä johon ykkösinä kuului muunmuassa Huge L, Julma Henri, Koli-C, Hurtta yms. Musiikkimaku vaihtelee $uicideBoy$ista iskelmään, usein fiiliksen mukaan.

2. Tulen yleensä paremmin juttuun miesten kun naisten kanssa, mutta kuitenkin kaikkien kanssa jos minuakin kohdellaan kunnioittavasti. Kotihoidossa työskennellessäni yksi pappa joskus sanoi että "Jos Essi sinun kanssa ei toimeen tule niin silloin on itsellään peiliin katsomisen paikka".

3. Oon tosi lapsirakas, vaikkei se aina välttämättä sille ulkoapäin näytä.

4. Oon kahtonu Täydelliset naiset varmaan ainakin 10 kertaa uudestaan.

5. Tykkään vaihtaa puhelinta uudempaan malliin ehkä jopa turhan usein. Myyn edellisen yleensä aina reilusti halvemmalla mun pikkusiskolle joka ei raaski ostaa itse puhelimiaan uutena. 

6. Oon inhonnu kirkkaita värejä vaatteissa sekä sisustuksessa melkein aina. Vasta nyt oon opetellu lisäämään ees hieman väriä yhtään mihinkään.

7. Mulla on yksi täysin biologinen pikkusisko sekä sisko- ja velipuoli. Oon tosi onnekas siitä minkälaiset välit mulla on mun pikkusiskon kanssa. Pystytään jakamaan jopa ne vaikeimmatkin asiat. Meitä yhdistää myös erittäin musta huumori käsitellä vaikeita asioita esimerkiksi perhepiirissä.

8. Olen allerginen kaikelle turhalle krääsälle.

9. Työn tekeminen on terapeuttista. Liika vapaa-aika ahdistaa. Onneksi Oliver on pitänyt kiireisenä äitiyslomalla.

10. Mun kaveripiiri on vaihtunut elämän aikana muutaman kerran. Osa on pysynyt siinä pidempään ja osa vähemmän aikaa. Kaikille teille ketkä ootte vielä matkassa iso kiitos, ootte yks maailman tärkein asia❤


Kommentit

Suositut tekstit